events deCSsktop1

Σεμινάριο "Social Networks και Διαδραστική Δημοσιογραφία: το διαδικτυακό μέλλον της Επικοινωνίας"

online journalism«Σε 10 χρόνια ο κόσμος των ΜΜΕ, της επικοινωνίας και της διαφήμισης θα ανατραπεί. Κανείς δεν θα χρησιμοποιεί χαρτί, όλα θα διανέμονται ηλεκτρονικά.»
Στιβ Μπάλμερ, Δ.Σ. Microsoft

«Οι ευφυείς άνθρωποι θα εμπλακούν σε μία δαρβινική μάχη να ακουστούν πάνω από την ψηφιακή κακοφωνία.»
Άντριου Κιν στο Wired το 97’

«Ακόμη και όταν ξέρουμε ότι η καταστροφή είναι μπροστά μας, δεν πιστεύουμε αυτό που ξέρουμε. Δεν είναι η αβεβαιότητα που μας εμποδίζει να δράσουμε, είναι η αδυναμία μας να πιστέψουμε ότι το χειρότερο θα έρθει.»
Ζαν Πιερ Ντιπιού, Γάλλος Φιλόσοφος’

Η εποχή των 00’s χαρακτηρίστηκε από την γενίκευση στη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, τη σταδιακή αποστροφή της νεολαίας από τα έντυπα ως μέσο ενημέρωσης και την στροφή της κύριας πηγής εσόδων των εντύπων, τις διαφημίσεις, σε άλλα μέσα. Η επανάσταση της ψηφιακής εποχής οδηγεί σε συνολική επανεξέταση της ενημέρωσης και του μάρκετινγκ.

Σε αυτά και σε άλλα συμπεράσματα οδηγήθηκε το σεμινάριο «Διαδραστική Δημοσιογραφία: το διαδικτυακό μέλλον της επικοινωνίας» (Interactive Journalism – Networking the Future) που διοργάνωσε το Τμήμα Δημοσιογραφίας του Μητροπολιτικού Κολλεγίου, σε συνεργασία με τον δημοσιογράφο Μάριο Χατζηδαμιανό. Σκοπός του σεμιναρίου ήταν να εξερευνήσει τους αχαρτογράφητους γαλαξίες της διαδικτυακής δημοσιογραφίας, να επαναπροσδιορίσει τις μεθόδους παραγωγής ειδήσεων, να αποτυπώσει τους προβληματισμούς για το διαζύγιο μεταξύ της ενημέρωσης και της διαφήμισης, να σκιαγραφήσει τις τάσεις του διαδικτυακού μάρκετινγκ και να αναδείξει τους επαγγελματίες του αύριο. Το σεμινάριο είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν και οι φοιτητές του Τμήματος Δημοσιογραφίας.