, την επίδρασή τους στο κοινωνικό σύνολο και πώς αυτές αναδιαμορφώθηκαν λόγω της εμφάνισης του ιού. Στη διάρκεια της online διάλεξής της, θα τοποθετηθεί πάνω σε θέματα διαχείρισης μιας επιχείρησης και θα απαντήσει στα εξής ερωτήματα:
• Πώς η επανατοποθέτηση – reframing μιας φράσης μπορεί να αλλάξει την οπτική μιας κατάστασης, δεδομένου των αλλαγών του εξωτερικού περιβάλλοντος;
• Νέες συνήθειες: ανάγκη ή επιλογή;
• Πώς μια επιχείρηση μπορεί να προσφέρει υποστήριξη στους πελάτες της την εποχή του κορωνοϊού;Το διαδικτυακό σεμινάριο απευθύνεται σε φοιτητές των προγραμμάτων Ψυχολογίας του Μητροπολιτικού Κολλεγίου, σε εξωτερικούς φοιτητές, αλλά και κάθε ιδιώτη με ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο θέμα.Συμμετοχή: ελεύθερη.