ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Μέλος EFMD

1

Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο είναι Πλήρες Μέλος στο European Foundation for Management Development, το διεθνώς αναγνωρισμένο δίκτυο για εκπαιδευτικά ιδρύματα με σπουδές Διοίκησης.

Ελληνόφωνο πρόγραμμα σπουδών

2

Δυνατότητα φοίτησης πλήρως στα ελληνικά.

Μέλος EBEN

3

Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο είναι το μόνο Κολλέγιο στην Ελλάδα, μέλος του Ευρωπαϊκού Δικτύου Επιχειρηματικής Ηθικής (European Business Ethics Network, EBEN).

Σύγχρονα μαθήματα

4

Εξειδικευμένο και εφαρμοσμένο πρόγραμμα σπουδών που συνδυάζει τη θεωρία με την πράξη δίνοντας έμφαση στο ψηφιακό μάρκετινγκ (Digital Marketing, Social Media κ.λπ.).

Συμμετοχή σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες

5

Οι φοιτητές παράλληλα με τις σπουδές τους συμμετέχουν σε διαγωνισμούς επιχειρηματικής στρατηγικής και πραγματοποιούν επισκέψεις σε μεγάλες εταιρίες του κλάδου.

Άμεση επαγγελματική αποκατάσταση

6

Οι απόφοιτοι μάρκετινγκ έχουν διεθνείς επαγγελματικές προοπτικές εντός και εκτός Ελλάδας μέσω του γραφείου σταδιοδρομίας και του δικτύου συνεργαζόμενων επιχειρήσεων του Μητροπολιτικού Κολλεγίου.

Παρακολούθηση σεμιναρίων

7

Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο προσφέρει πιστοποιημένα σεμινάρια και εκδηλώσεις από διακεκριμένα στελέχη επιχειρήσεων.

Αναγνωρισμένες σπουδές

8

Αναγνώριση επαγγελματικών προσόντων, βάσει των κείμενων διατάξεων όπως αυτές ορίζονται από την ισχύουσα νομοθεσία και το Υπουργείο Παιδείας.

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕ ΕΤΗ
(FULL-TIME)
4
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕ ΕΤΗ
(FAST-TRACK)
3
ΓΛΩΣΣΑ
gr

Το προπτυχιακό πρόγραμμα στη Διοίκηση Μάρκετινγκ, BA (Hons) Marketing Management, προσφέρει στους φοιτητές ένα σύγχρονο υπόβαθρο γνώσεων στο αντικείμενο, καλύπτοντας όλο το φάσμα λειτουργιών του Marketing και αναπτύσσοντας στελέχη ικανά να σταδιοδρομήσουν σε όλες τις θέσεις εργασίας των εμπορικών τμημάτων κάθε σύγχρονης επιχείρησης.

Είναι γεγονός ότι o χώρος του Marketing την τελευταία δεκαετία γνωρίζει στην Ελλάδα πρωτοφανή ανάπτυξη. Το μάρκετινγκ πάντα βρισκόταν στην καρδιά κάθε επιχειρηματικής δραστηριότητας ανεξαρτήτως κλάδου δραστηριοποίησης. Ωστόσο, η ανάπτυξη του Μάρκετινγκ μέσω των ψηφιακών μέσων (Digital Marketing) έδωσε στις επιχειρήσεις νέα πνοή και τρόπους προσέγγισης του πελάτη, προσφέροντας παράλληλα στους αποφοίτους σημαντικές δυνατότητες για μια δημιουργική και προσοδοφόρα επαγγελματική σταδιοδρομία.

Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να προσφέρει στους φοιτητές γνώση και πρακτική εξάσκηση ξεκινώντας από τις παραδοσιακές μορφές Marketing και φτάνοντας μέχρι τις πιο σύγχρονες. Επιπλέον, δίνει έμφαση στην ψηφιακή διάσταση του Marketing, η οποία προσφέρει μεγάλες ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης.

Η διδασκαλία των μαθημάτων γίνεται με συνδυασμό σύγχρονων διαδραστικών μεθόδων, όπως ομιλίες και πιστοποιημένα σεμινάρια από στελέχη της αγοράς και επισκέπτες καθηγητές, σύγχρονες μελέτες περίπτωσης τόσο από την ελληνική όσο και από την διεθνή αγορά, καθώς και προσομοιώσεις πραγματικών επιχειρήσεων.

Παρακολουθώντας ένα μίγμα θεωρητικών αλλά και εφαρμοσμένων, καινοτόμων και επίκαιρων μαθημάτων, οι φοιτητές συνδυάζουν τη γνώση με την απαραίτητη πρακτική εμπειρία και επιτυγχάνουν, με την αποφοίτησή τους, να είναι σε θέση να ανταποκριθούν σε κάθε είδους ανάθεση εργασίας και επαγγελματικό περιβάλλον και να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικοί στην αγορά εργασίας.

 

περισσότερα +

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΕΤΟΣ

1
  • Αρχές Μάρκετινγκ
  • Οικονομικά των Επιχειρήσεων
  • Σύγχρονα Θέματα Διοίκησης Επιχειρήσεων
  • Θεωρία και Εφαρμογές Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
  • Κατανόηση της Διοίκησης Οργανισμών
  • Ανάλυση Δεδομένων και λήψη Αποφάσεων
  • Αγγλικά των Επιχειρήσεων Ι
  • Ακαδημαϊκές Δεξιότητες στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
2
  • Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ
  • Διεθνές μάρκετινγκ
  • Διοίκηση Επιχειρησιακών λειτουργιών
  • Εμπειρία Καταναλωτή
  • Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
  • Πελατειακές Σχέσεις και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
  • Αγγλικά των Επιχειρήσεων Ι
3
  • Στρατηγικό Μάνατζμεντ
  • Διοίκηση Μάρκας – Διαχείριση Επώνυμων Προϊόντων
  • Εφαρμογές Ψηφιακού Μάρκετινγκ
  • Δημιουργία Εμπορικής Αξίας
  • Εφαρμογή Στρατηγικών Πλάνων Μάρκετινγκ
  • Έρευνα Μάρκετινγκ & Αγοράς
4
  • Συμβουλευτική των Επιχειρήσεων
  • Επιχειρηματική Ηθική, Βιωσιμότητα και Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
  • Σύγχρονα Θέματα Μάρκετινγκ
  • Διπλωματική Εργασία

ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

1

Επαγγελματικές Προοπτικές

Οι απόφοιτοι του Τμήματος Marketing διαθέτουν όλα τα απαραίτητα προσόντα για να εξελιχθούν επαγγελματικά στον κλάδο του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας ως:

  • Στελέχη μάρκετινγκ σε οποιαδήποτε επιχείρηση ή οργανισμό του ιδιωτικού και δημοσίου τομέα, αναλαμβάνοντας θέσεις ευθύνης και λήψης αποφάσεων σε ποικίλα τμήματα όπως: Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας, Διαφήμισης, Δημόσιες Σχέσεις, Έρευνα Αγοράς, Διοίκηση Προϊόντος –Επωνυμίας (Brand Management), Πωλήσεις
  • Ανεξάρτητοι επιχειρηματίες, δημιουργώντας και αναπτύσσοντας τη δική τους νεοφυή ή οικογενειακή επιχείρηση μέσω της παροχής υπηρεσιών ψηφιακού μάρκετινγκ.
2

Προϋποθέσεις Εισαγωγής

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε αποφοίτους δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που επιθυμούν να εξελιχθούν επαγγελματικά στον κλάδο των Οικονομικών.

Δικαιολογητικά Εγγραφής:

  • Απολυτήριο Λυκείου
  • Συστατικές Επιστολές από καθηγητές Λυκείου
  • Αστυνομική Ταυτότητα
  • Φωτογραφίες ταυτότητας
  • Πτυχίο / πιστοποιητικό γνώσης Αγγλικής γλώσσας (μόνο όπου απαιτείται)
  • Άλλοι τίτλοι σπουδών (εάν υπάρχουν)
  • Αίτηση Εγγραφής του Μητροπολιτικού Κολλεγίου

Την αξιολόγηση των παραπάνω δικαιολογητικών συμπληρώνει η προσωπική συνέντευξη επιλογής των υποψηφίων.

Οι περιπτώσεις των υποψηφίων οι οποίοι έχουν αποδεδειγμένες πρότερες γνώσεις στο γνωστικό αντικείμενο – εκτός της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης – εξετάζονται κατά περίπτωση.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Πανελλαδική Γραμμή Ενημέρωσης

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ