Webinar: η ψηφιακή επικοινωνία ως μέσο ανάπτυξης των σύγχρονων επιχειρήσεων
Με βασικό στόχο την εξέλιξη τόσο των φοιτητών, όσο και των επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στον τομέα του εγχώριου επιχειρείν, η Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων & Οικονομικών του Μητροπολιτικού Κολλεγίου διοργάνωσε το online σεμινάριο με τίτλο: «Εισαγωγή στον κόσμο της ψηφιακής επικοινωνίας από ένα καινοτόμο digital agency».
Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο CEO του διεθνούς digital agency “PRAN Boutique”, κ. Αναστάσιος Προδρόμου. Στη διάρκεια του διαδικτυακού σεμιναρίου, o κ. Προδρόμου, μίλησε για τη βιωσιμότητα μιας επιχείρησης μέσα από το πρίσμα των digital media και της ψηφιακής επικοινωνίας. Κάνοντας μια αναδρομή στην ιστορία της εταιρείας και στην προσωπική του επαγγελματική πορεία, ανέδειξε τη σημασία της σωστής στοχοθέτησης και απάντησε σε καίρια ερωτήματα όπως:
- Πώς μια επιχειρηματική ιδέα μπορεί να μετουσιωθεί σε μια βιώσιμη επιχείρηση;
- Γιατί και με ποιον τρόπο η κουλτούρα της επιχείρησης αποτελεί σημαντικό παράγοντα για τη μακροχρόνια επιτυχία της;
Το συνεχώς μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον, η ανάπτυξη της κοινωνίας της πληροφορίας και οι ραγδαίες αλλαγές της παγκοσμιοποίησης έχουν οδηγήσει τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες να πρέπει όχι απλώς να καινοτομούν στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διαθέτουν, αλλά και να επικοινωνούν τις λειτουργίες τους σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη που, πλέον, ξεπερνούν τα στενά πλαίσια της γεωγραφικής περιοχής τους.
Το online σεμινάριο διοργανώθηκε με πρωτοβουλία του μεταπτυχιακού MSc Digital & Social Media Marketing, που προσφέρει η Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων & Οικονομικών σε συνεργασία με το Βρετανικό Πανεπιστήμιο University of East London, και απευθύνεται σε φοιτητές και απόφοιτους όλων των προγραμμάτων σπουδών, καθώς και σε επαγγελματίες με ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο θέμα.
Oops! We could not locate your form.