«Οι εξελίξεις στην Ψηφιακή Εκπαίδευση» – Διαδικτυακή Εσπερίδα από το Μητροπολιτικό Κολλέγιο
Ακολουθώντας τις ραγδαίες εξελίξεις στην τεχνολογία και λαμβάνοντας υπόψιν ψηφιακό μετασχηματισμο που επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο συνδεόμαστε και πραγματοποιούμε τις συναλλαγές μας, το Μητροπολιτικό Κολλέγιο διοργάνωσε διαδικτυακή Εσπερίδα με θέμα: “The Landscape of Digital Learning in 2021”, με πρωτοβουλία του Τμήματος Ψηφιακής Εκπαίδευσης και της Επιτροπής Μάθησης και Διδασκαλίας του Μητροπολιτικού Κολλεγίου.
Στο πλαίσιο της online εσπερίδας, το Μητροπολιτικό Κολλέγιο φιλοξένησε, διαδικτυακά, διακεκριμένους επαγγελματίες από κορυφαίες εταιρίες Πληροφορικής και καθηγητές Πανεπιστημίων του εξωτερικού που έχουν ξεχωρίσει για τη μέχρι στιγμής πορεία τους στον χώρο της τεχνολογίας και της εκπαίδευσης.
Πιο συγκεκριμένα, στην online εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε μέσω Microsoft Teams, μίλησαν οι κ.κ.:
o Μανώλης Μαυρίκης, Καθηγητής (Professor), University College London (UCL), Ηνωμένο Βασίλειο
o Elisaveta Noykovska, Microsoft CEE HQ, Industry Executive Higher Education
o Πλούταρχος Ρήγας, Microsoft, Industry Sector Lead in Education | Greece, Cyprus & Malta
o Antonio Martínez-Arboleda, Co-Director of the Centre for Research in Digital Education, University of Leeds
o Χριστοθέα Ηροδότου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια (Senior Lecturer), Open University, Ηνωμένο Βασίλειο
Τη συζήτηση συντόνισαν οι κ.κ.:
o Αντώνης Μουχταρόπουλος, Dean of Digital Learning & EdTech και Deputy Director (Academic), Campus Θεσσαλονίκης, Μητροπολιτικό Κολλέγιο
o Δρ. Τριάντ Φλουρής, Vice Principal Academic Affairs, Μητροπολιτικό Κολλέγιο
Τη συζήτηση παρακολούθησαν φοιτητές, αλλά και απόφοιτοι αντικειμένων σχετικών με την Πληροφορική, τα Παιδαγωγικά και την εκπαίδευση εν γένει, καθώς και σε εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας που ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο της Ψηφιακής Εκπαίδευσης.
Πααρουσίαση του προγράμματος της συζήτησης “The Landscape of Digital Learning in 2021”:
- Μανώλης Μαυρίκης
Θέμα: “Artificial Intelligence and Learning Analytics in Education: potential and pitfalls” - Elisaveta Noykovska & Πλούταρχος Ρήγας
Θέμα: “Transformation in Higher Education and the options for Digital Skilling & Students programs from Microsoft” - Antonio Martínez-Arboleda
Θέμα: “Between Technophobia and “Technoeuphoria”: Finding the Radical Middle Way in Higher Education” - Χριστοθέα Ηροδότου
Θέμα: “Towards a model of sustainable education: learning analytics, assessment, practical science”
Oops! We could not locate your form.