Η Σχολή Πληροφορικής του Campus Κρήτης στο 10ο Διεθνές Συνέδριο του Ι.Α.Κ.Ε.
Με σκοπό τη συμμετοχή στην έρευνα και την ακαδημαϊκή εξέλιξη των φοιτητών, η Σχολή Πληροφορικής του Μητροπολιτικού Κολλεγίου έδωσε το παρών στο 10ο Διεθνές Συνέδριο του Ινστιτούτου Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών (Ι.Α.Κ.Ε.).
Συγκεκριμένα, ο Αλέξιος Τουπής, απόφοιτος του Τμήματος BSc (Hons) Computer Science και ο κ. Νίκος Χουρδάκης, Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος του προγράμματος σπουδών, αμφότεροι από το Campus Ηρακλείου, συμμετείχαν στο Συνέδριο παρουσιάζοντας το ερευνητικό τους έργο πάνω σε ένα πολύ επίκαιρο θέμα.
Η συμμετοχή των φοιτητών του σε επιστημονικές διοργανώσεις του κλάδου τους αποδεικνύει την επιστημονική αρτιότητα των αποφοίτων και το υψηλό επίπεδο σπουδών του Μητροπολιτικού Κολλεγίου.
Με θέμα εισήγησης «Δημιουργία Smart Home και Αυτοματισμών μέσω Home Assistant, ανεξάρτητο από Cloud Services», το κοινό του Συνεδρίου παρακολούθησε με μεγάλο ενδιαφέρον την παρουσίαση των δύο εισηγητών ενώ ακολούθησαν αρκετές ερωτήσεις που σχετιζόταν με τη δημιουργία και τον έλεγχο ενός έξυπνου σπιτιού (Smart Home).
Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο ενθαρρύνει τη συμμετοχή φοιτητών/αποφοίτων και καθηγητών σε ερευνητικά γεγονότα και Συνέδρια του επιστημονικού τους πεδίου,
καθώς τέτοιες δράσεις προάγουν το κίνητρο για εξέλιξη και τη σύνδεση με την επαγγελματική κοινότητα.
H συμβολή στις επιστημονικές και τεχνολογικές εξελίξεις αποτελεί σημαντικό παράγοντα για τη διασύνδεση των νέων επιστημόνων με την αγορά εργασίας.
Παράλληλα, στο ίδιο Συνέδριο, ο κ. Χουρδάκης, συμμετείχε και με δική του εισήγηση με τίτλο, «Η εφαρμογή της συνδυαστικής μάθησης στον χώρο της εκπαίδευσης».
Πρόκειται για ένα εξαιρετικά πολύπλευρο θέμα με πληθώρα εκπαιδευτικών προεκτάσεων, καθώς η συνδυαστική μάθηση (blended learning) -ειδικά μετά και την περίοδο της πανδημίας- αποτελεί ένα μοντέλο μάθησης που χρησιμοποιείται ευρέως σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Μετά την παρουσίαση και ομιλία του κ.Χουρδάκη ακολούθησε συζήτηση για τον τρόπο που το Μητροπολιτικό Κολλέγιο ενσωματώνει εναλλακτικά μοντέλα μάθησης προς όφελος της ακαδημαϊκής διαδικασίας.
Oops! We could not locate your form.