Webinar “Disrupting the Sports Media Landscape” από τη Σχολή Αθλητισμού του Μητροπολιτικού Κολλεγίου
Η Σχολή Αθλητισμού του Μητροπολιτικού Κολλεγίου διοργάνωσε ακόμα ένα webinar στο πλαίσιο της πολύ επιτυχημένης σειρά διαδικτυακών Masterclasses στο Sports Management Marketing, με θέμα: “Disrupting the Sports Media Landscape“. Το 4ο κατά σειρά webinar της σειράς εστίασε στη δημιουργία περιεχομένου για τα social media με στόχο την προώθηση ενός αθλητικού event, μιας αθλητικής μάρκας ή ενός αθλητή.
Από αθλητές και ομάδες μέχρι αθλητικούς οργανισμούς και ομοσπονδίες, η βιομηχανία του αθλητισμού αξιοποιεί όλο και περισσότερο τα social media για τη δημιουργία περιεχομένου. Ακόμα και αν η τηλεόραση συνεχίζει να αποτελεί βασικο μέσο προβολής, φαίνεται πως το κοινό, και ειδικά οι νέες ηλικιακές ομάδες, εκτίθενται πολύ περισσότερο σε Social media πλατφόρμες όπως το Instagram, το Tik Tok και το YouTube. To social media storytelling, ακόμα και μέσα από video που διαρκούν μόλις λίγα δευτερόλεπτα, επιτρέπει μια πιο ουσιαστική σύνδεση τόσο με το ευρύ κοινό, όσο και με τους φανς συγκεκριμένων αθλημάτων ή τους οπαδούς συγκεκριμένων ομάδων. Στο πλαίσιο αυτό, εκτός από τα brands, πολλές φορές και οι αθλητές καλούνται να γίνουν και δημιουργοί περιεχομένου.
Στόχος των online masterclasses της Σχολής Αθλητισμού είναι η ενημέρωση για τις νέες τάσεις στον αθλητισμό και η απευθείας επαφή με την αθλητική βιομηχανία μέσα από ενεργούς και έμπειρους επαγγελματίες του κλάδου.
Στο Webinar συμμετείχαν διαδικτυακά φοιτητές του Μητροπολιτικού Κολλεγίου απ’ όλη την Ελλάδα και, συγκεκριμένα, από τα προγράμματα σπουδών: Bachelor Sports Coaching (Προπονητική), το μεταπτυχιακό στο Sports Management (Διοίκηση Αθλητισμού) της Σχολής Αθλητισμού, καθώς και φοιτητές από τα προγράμματα Bachelors και Masters Διοίκησης Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ της Σχολής Διοίκησης του Μητροπολιτικού Κολλεγίου.
Oops! We could not locate your form.